Care este rolul meu în organizație și cum mă conectez cu ceilalți?
Care este rolul meu în organizație si cum mă conectez cu ceilalti?
Cum contribuie activitatea echipei mele la obiectivul nostru comun?
Acestea sunt întrebările de bază care au pornit la drum o nouă serie de întâlniri interne între colegi. Săptămânal o altă echipă își prezintă activitatea reflectând asupra provocărilor noi și a punctelor de conexiune cu celelalte departamente.
Lucrurile din jurul nostru se schimbă într-un ritm foarte alert, iar noi ne modelăm și ne adaptăm la ele, atât prin modul nostru de abordare, cât și la nivelul taskurilor zilnice, prin modul în care ne organizăm activitățile cu membrii echipei.
Astfel, considerăm că este esențial ca periodic să ne reconectăm cu toate echipele și să avem posibilitatea să cunoaștem activitatea fiecărui coleg, respectiv perspectiva lor asupra unor subiecte conexe.
”Cooperarea și interacţiunea dintre oameni în procesul de realizare a unei sarcini este ceea ce realizează munca eficientă. În urma unei întâlniri pe teme de audit cu colegii din departamentul comercial, m-am gândit că ceea ce am învăţat personal în alte companii ar aduce un plus în comunicarea noastră și în modul de lucru. Indiferent de departamentul în care activăm, cu siguranţă nu lucrăm singuri, iar ceea ce facem influenţează rezultatul final al muncii depuse de o echipa întreagă. Prezentările de tip “job description” în care să evidenţiem fiecare unde anume ne intersectăm cu alte departamente conduc – dupa părerea mea – la o comunicare larg deschisă, ceea ce înseamnă că fiecare angajat are șansa de a prezenta ce face mai exact si cum influenţează munca lui activitatea echipelor. În centrul colaborării și al eficienței unei echipe stă comunicarea de succes.”
ALINA BENCZE, Manager Achiziții, inițiatorul programului
Departamentul Key Account Office a fost prima echipă care s-a prezentat. Eram curioși ce spun colegii despre experiența lor de la prezentare.
”Echipa noastră de Key Account a fost primul department care s-a prezentat, Ne-a plăcut chiar și procesul de pregătire pentru prezentare. Am avut o sesiune de brainstorming cu toată echipa și acolo am decis împreună care sunt activitățile pe care le va descrie fiecare dintre noi.
Prin aceste prezentări am aflat care este dinamica fiecărei echipe, cu siguranță ne ajută să știm mai exact la cine să apelăm când avem situații de rezolvat.
Cu prilejul acestor prezentări ne-am reamintit că suntem o echipă foarte mare în spatele cortinei și cu toții contribuim la acelasi obiectiv, să aducem viață perdelor și draperiilor :)”
CRINA UGLEAN, Head Office Manager
”Prezentările sunt foarte faine și instructive. Creăm legături între departamente, în același timp putem afla și unde ne poate ajuta un alt departament sau cum putem să ajutăm noi pentru o colaborare mai rapidă și eficientă. Primim o “imagine“ mai clară despre activitatea colegilor din alte echipe și înțelegem mai bine cine cu ce se ocupă și realizăm cât de important este fiecare departament și fiecare rol în parte.”
LUKACS ZSUZSA, Operator date Key Account
”Cred că aceste prezentări ne ajută în atingerea obiectivelor comune, deoarece este necesar să știm fiecare dintre noi ce rol are în echipă și care sunt competențele sale pentru a contribui eficient la realizarea obiectivelor.”
COSMIN GRAD, Sales Manager Key Account
Această serie de întâlniri este menită să aducă la lumină legăturile între departamente, pentru a facilita o colaborare cât mai armonioasă. Cu toții lucrăm pentru același scop, doar că fiecare dintre noi contribuie prin alte moduri la atingerea obiectivelor comune.
Împreună formăm un întreg valoros, pe care îl vom creiona săptămânal prin întâlnirile avute și prin aceste articole de blog, în care vom prezenta periodic câte o echipă.
“Coming together is a beginning. Keeping together is progress. Working together is success”
Henry Ford